tirsdag 13. juni 2017

Da er vi igang med fryseforsøk

Vi skal ha fryseforsøk i naturlig syklus, og jeg slipper dermed masse medisinering. Hurra!
Vi har ett fryseforsøk bak oss i styrt syklus, samt at vi har vært igjennom hele 8 ferskforsøk med lang nedregulering (hvorav 2 avbrutte etter egguttak), før vi endelig ble foreldre - så jeg har tilført kroppen mye medisiner. Men denne gangen er alt annerledes. Jeg har et barn allerede, som gjør at det føles litt lettere psykisk. Jeg slipper både nesepray, tabletter i forkant av tining, samt at jeg slipper alle sprøytene! Foreløpig er jo dette lett som en plett! :-)

I dag var jeg på ultralyd for å sjekke slimhinnen, og alt så veldig bra ut. Allerede på torsdag begynner jeg med medisinering! På søndag skal de tine eggene..., så ringer de oss i løpet av dagen for å fortelle hvordan det går - det blir nervepirrende. Men det går som det går. Egginnsett blir evt. dagen etter, mandag.

Vi tar det som en liten ferietur, og skal kose oss så mye som mulig:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar